Cum puteti scadea in greutate in mod natural?

Pe internet exista o multime de informatii despre pierderea in greutate. O mare parte din ceea ce se recomanda este discutabil in cel mai bun caz si nu se bazeaza pe nicio stiinta reala.

Cu toate acestea, exista mai multe metode naturale care au fost dovedite ca functioneaza, iar in randurile care urmeaza, am pregatit cateva modalitati usoare care pot fi incercate atat de catre femei cat si de catre barbati, pentru a scadea in mod natural in greutate. Iata despre ce este vorba!

  1. Adaugati proteine ​​in dieta dvs.

Cand vine vorba de pierderea in greutate, proteina este regele nutrientilor. Corpul dvs. arde calorii atunci cand digereaza si metabolizeaza proteina pe care o consumati, asa ca o dieta bogata in proteine ​​poate stimula metabolismul cu pana la 80-100 de calorii pe zi.

O dieta bogata in proteine ​​va poate face sa va simtiti mai plin si sa va reduceti pofta de mancare. De fapt, unele studii arata ca oamenii mananca cu peste 400 de calorii pe zi mai putin decat in trecut, bazandu-se pe o dieta bogata in proteine. Chiar si ceva la fel de simplu precum consumul unui mic dejun bogat in proteine ​(precum ouale) poate avea un efect puternic.

  1. Evitati alimentele procesate

Alimentele procesate sunt de obicei bogate in zaharuri, grasimi adaugate si calorii. Mai mult, alimentele procesate sunt concepute pentru a va face sa mancati cat mai mult. Ele sunt mult mai susceptibile de a provoca consumul asemanator dependentei decat alimentele neprocesate.

  1. Stocati alimente si gustari sanatoase

Studiile au aratat ca mancarea pe care o tineti acasa afecteaza foarte mult greutatea si comportamentul alimentar. Avand mereu la dispozitie alimente sanatoase, reduceti sansele ca dvs. sau alti membri ai familiei sa manance nesanatos.

Exista de asemenea multe gustari sanatoase si naturale, usor de preparat si de luat cu dvs. cand plecati de acasa. Acestea includ iaurt, fructe intregi, nuci, morcovi si oua fierte.

  1. Limitati-va aportul de zahar adaugat

Consumul de zahar adaugat este legat de unele dintre cele mai importante boli din lume, inclusiv boli de inima, diabet de tip 2 si cancer. In medie, americanii (am dat drept exemplu americanii pentru ca la ei se fac cele mai multe cercetari) mananca aproximativ 15 lingurite de zahar adaugate in fiecare zi.

Aceasta cantitate este de obicei ascunsa in diverse alimente procesate, astfel incat s-ar putea sa consumati mult zahar, fara sa va dati seama.

Deoarece zaharul se trece cu multe nume in listele de ingrediente, poate fi foarte dificil sa va dati seama cat de mult contine zahar un produs. Minimizarea aportului de zahar adaugat este o modalitate excelenta de a va imbunatati dieta.

  1. Beti apa

Exista, de fapt, adevar in afirmatia ca apa potabila poate ajuta la pierderea in greutate. Consumul de 0,5 litri de apa poate creste caloriile pe care le ardeti cu 24-30% intr-o ora dupa aceea. Apa potabila inainte de masa poate duce, de asemenea, la un aport redus de calorii, in special pentru persoanele de varsta medie si varstnica. Apa este deosebit de buna pentru pierderea in greutate atunci cand inlocuieste alte bauturi bogate in calorii si zahar.

  1. Bautura (neindulcita) Cafea

Din fericire, oamenii isi dau seama ca cafeaua este o bautura sanatoasa, incarcata cu antioxidanti si alti compusi benefici. Bauturile de cafea pot sustine pierderea in greutate prin cresterea nivelului de energie si a cantitatii de calorii pe care le ardeti.

Cafeaua cofeinizata va poate stimula metabolismul cu 3–11% si va poate reduce riscul de a dezvolta diabet zaharat tip cu 23–50%. Mai mult, cafeaua neagra este foarte slaba, deoarece te poate face sa te simti plin/a, dar nu contine aproape calorii.

  1. Supliment cu Glucomannan

Glucomannan este una dintre mai multe pastile de slabit care s-a dovedit ca functioneaza. Aceasta fibra dietetica naturala, solubila in apa, provine de la radacinile plantei konjac, cunoscuta si sub numele de elefant yam.

Glucomannanul are un continut scazut de calorii, ocupa spatiu in stomac si intarzie golirea stomacului. De asemenea, reduce absorbtia proteinelor si a grasimilor si alimenteaza bacteriile intestinale benefice.

Se crede ca abilitatea sa exceptionala de a absorbi apa este ceea ce o face atat de eficienta pentru pierderea in greutate. O capsula este capabila sa transforme un pahar intreg de apa in gel.

  1. Evitati caloriile lichide

Caloriile lichide provin din bauturi precum bauturile racoritoare zaharoase, sucurile de fructe, laptele de ciocolata si bauturile energizante. Aceste bauturi sunt daunatoare pentru sanatate in mai multe moduri, inclusiv avand un risc crescut de obezitate.

Un studiu a aratat o crestere drastica a riscului de obezitate cu 60% pentru fiecare portie zilnica a unei bauturi indulcite cu zahar.

  1. Limitati-va aportul de carbohidrati rafinati

Carburile rafinate sunt carbohidrati care au eliminat majoritatea nutrientilor si fibrelor benefice. Procesul de rafinare nu lasa decat carbohidratii usor digerati, ceea ce poate creste riscul supraalimentarii si bolilor. Principalele surse dietetice de carbohidrati rafinati sunt faina alba, painea alba, orez alb, sodasuri, produse de patiserie, gustari, dulciuri, paste, cereale pentru micul dejun si zahar adaugat.

  1. Beti ceai verde (neindulcit)

Ceaiul verde este o bautura naturala care este incarcata cu antioxidanti. Consumul de ceai verde este legat de multe beneficii, cum ar fi arderea crescuta de grasimi si pierderea in greutate. Ceaiul verde poate creste arderea selectiva a grasimilor cu pana la 17%, in special grasimile daunatoare de pe burta.

Ceaiul verde matcha este o varietate de ceai verde pudra, care poate avea beneficii pentru sanatate si mai puternice decat ceaiul verde obisnuit.

Acestea sunt asadar doar 10 exemple de obiceiuri pe care le puteti urma acasa, iar in scurt timp puteti observa cum scadeti in greutate. Mai multe detalii legate de arderea caloriilor, de slabire si de sanatate, plus multe alte informatii interesante puteti descoperi pe https://nutzu.ro, un blog despre sanatatea ta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *